Table Manager
Table Manager este o soluție software de tip POS special concepută pentru restaurante. Datorită modului în care a fost proiectată, interfața de utilizare este foarte intuitivă, dispune de toate funcțiile importante afișate la vedere, facilitând astfel marcarea rapidă pentru a susține un flux mare de comenzi în momentele aglomerate.
Table Manager este conceput să facă față cu succes tuturor activităților și necesitaților dintr-un restaurant, indiferent de mărimea acestuia sau de numărul de utilizatori. Interfața de utilizare a fost optimizată pentru a reduce numărul de interacțiuni necesare în operarea unei comenzi, economisind astfel timp.
Prin implementarea softului de restaurant Table Manager, dispuneți de funcții pentru introducerea rapidă a comenzilor comenzi în funcție de numărul de masă, ospătar, cod produs, cantitate, mod de preparare, funcții pentru reduceri procentuale, multiple forme de plată și tipărire a notei de plată, totul dintr-o singură interfața simplă și ușor de utilizat.
Funcții disponibile în Table Manager:
- Permite utilizarea unui monitor cu touchscreen
- Suport pentru cititor de coduri de bare
- Interogarea bazei de date a produselor utilizând:
- coduri de bare (scris sau scanat)
- coduri interne (PLU)
- denumirea produsului
- Modul setare ospătari:
- definire personal
- modificare atribute personal
- Modul materie primă:
- definire modificare nomenclator materii prime
- introducere stoc la inventar*
- Setare rețete:
- introducere rețete
- printare rețete
- Modul rapoarte:
- X:
- PLU – raport articole vândute
- Grupe – vânzări pe grupe
- Secții – vânzări pe secții (bar, bucătărie)
- TVA – situația tva-ului
- Casieri – situație vânzări pe ospătari
- General – centralizator vânzări (valoarea vânzărilor pe secții, valoarea reducerilor acordate, valoarea tva-ului, valoarea încasărilor defalcate pe forme de plata, numărul de note emise, centralizator note de plată)
- Situația meselor deschise / închise
- Z:
- PLU – raport de închidere pe articole
- Grupe – raport de închidere pe grupe
- Secții – raport de închidere pe secții
- TVA – situația tva-ului
- Casieri – raport de închidere pe casieri
- General – raport de închidere general
- Periodic:
- PLU – raport articole vândute în intervalul specificat
- Grupe – situația vânzărilor pe grupe în intervalul specificat
- Secții – situația vânzărilor pe secții în intervalul specificat
- TVA – situația tva-ului în intervalul specificat
- Casieri – situația vânzărilor pe ospătari în intervalul specificat
- Consum – situația consumurilor de materii prime în intervalul specificat
- General – situația centralizată a vânzărilor în intervalul specificat
- X:
Atenție: Table Manager este o soluție software de tip POS pentru marcaj în restaurante, cafenele și baruri. Pentru gestiune și funcționalitate avansată necesită interconectare cu Stoc Manager PRO.
Table Manager poate rula pe o gamă variată de echipamente hardware, însă pentru a funcționa corespunzător aveți nevoie de un sistem care să dispună de minim următoarele specificații hardware:
- Procesor: Intel sau AMD Dual Core la 2 GHz
- Memorie RAM: 2 GB DDR2/DDR3 (preferabil 4 GB)
- Spațiu de stocare: 64 GB HDD (preferabil SSD)
- 4 porturi USB 2.0
- 1 port Serial (preferabil mai multe)
- Sistem de operare: Windows 7, Windows 8 sau Windows 10
- Conexiune stabilă la internet (pentru versiunea online și asistență)