Table Manager

Table Manager - Soft pentru restaurant, cafenea, bar
Table Manager – Soft pentru restaurant, cafenea, bar

Table Manager este o soluție software de tip POS special concepută pentru restaurante. Datorită modului în care a fost proiectată, interfața de utilizare este foarte intuitivă, dispune de toate funcțiile importante afișate la vedere, facilitând astfel marcarea rapidă pentru a susține un flux mare de comenzi în momentele aglomerate.

Table Manager este conceput să facă față cu succes tuturor activităților și necesitaților dintr-un restaurant, indiferent de mărimea acestuia sau de numărul de utilizatori. Interfața de utilizare a fost optimizată pentru a reduce numărul de interacțiuni necesare în operarea unei comenzi, economisind astfel timp.

Prin implementarea softului de restaurant Table Manager, dispuneți de funcții pentru introducerea rapidă a comenzilor comenzi în funcție de numărul de masă, ospătar, cod produs, cantitate, mod de preparare, funcții pentru reduceri procentuale, multiple forme de plată și tipărire a notei de plată, totul dintr-o singură interfața simplă și ușor de utilizat.

Funcții disponibile în Table Manager:

  • Permite utilizarea unui monitor cu touchscreen
  • Suport pentru cititor de coduri de bare
  • Interogarea bazei de date a produselor utilizând:
    • coduri de bare (scris sau scanat)
    • coduri interne (PLU)
    • denumirea produsului
  • Modul setare ospătari:
    • definire personal
    • modificare atribute personal
  • Modul materie primă:
    • definire modificare nomenclator materii prime
    • introducere stoc la inventar*
  • Setare rețete:
    • introducere rețete
    • printare rețete
  • Modul rapoarte:
    • X:
      • PLU – raport articole vândute
      • Grupe – vânzări pe grupe
      • Secții – vânzări pe secții (bar, bucătărie)
      • TVA – situația tva-ului
      • Casieri – situație vânzări pe ospătari
      • General – centralizator vânzări (valoarea vânzărilor pe secții, valoarea reducerilor acordate, valoarea tva-ului, valoarea încasărilor defalcate pe forme de plata, numărul de note emise, centralizator note de plată)
      • Situația meselor deschise / închise
    • Z:
      • PLU – raport de închidere pe articole
      • Grupe – raport de închidere pe grupe
      • Secții – raport de închidere pe secții
      • TVA – situația tva-ului
      • Casieri – raport de închidere pe casieri
      • General – raport de închidere general
    • Periodic:
      • PLU – raport articole vândute în intervalul specificat
      • Grupe – situația vânzărilor pe grupe în intervalul specificat
      • Secții – situația vânzărilor pe secții în intervalul specificat
      • TVA – situația tva-ului în intervalul specificat
      • Casieri – situația vânzărilor pe ospătari în intervalul specificat
      • Consum – situația consumurilor de materii prime în intervalul specificat
      • General – situația centralizată a vânzărilor în intervalul specificat

Atenție: Table Manager este o soluție software de tip POS pentru marcaj în restaurante, cafenele și baruri. Pentru gestiune și funcționalitate avansată necesită interconectare cu Stoc Manager PRO. 

Table Manager poate rula pe o gamă variată de echipamente hardware, însă pentru a funcționa corespunzător aveți nevoie de un sistem care să dispună de minim următoarele specificații hardware:

  • Procesor: Intel sau AMD Dual Core la 2 GHz
  • Memorie RAM: 2 GB DDR2/DDR3 (preferabil 4 GB)
  • Spațiu de stocare: 64 GB HDD (preferabil SSD)
  • 4 porturi USB 2.0
  • 1 port Serial (preferabil mai multe)
  • Sistem de operare: Windows 7, Windows 8 sau Windows 10
  • Conexiune stabilă la internet (pentru versiunea online și asistență)
Changelog Table Manager
Ultima actualizare:
19 martie 2019

Accesează lista modificărilor aici.