Stoc Manager PRO
Stoc Manager PRO reprezintă o soluție software completă, concepută să asigure absolut toată funcționalitatea necesară pentru gestiune, facturare, recepție, etichetare , marcaj, cât și producție. Acesta poate fi utilizat atât în retail (angro sau en détail), ca soluție avansată pentru vânzarea, recepția și gestiunea produselor, cât și în cazul business-urilor de producție (restaurant, fast-food, baruri și cafenele), dispunând de funcții avansate care facilitează creșterea productivității și fluxul din business-ul unde este implementat.
Stoc Manager Micro SQL integrează toată funcționalitatea disponibilă în programul de vânzare Stoc Manager POS (funcții de vânzare și marcaj), dispunând chiar de aceeași interfață de vânzare, care este intuitivă, ușor de învățat, special aranjată pentru vânzarea rapidă prin utilizarea unui monitor cu touchscreen, însă dispune de funcții adiționale pentru gestiune și facturare.
Funcții incluse în Stoc Manager POS:
- Permite utilizarea unui monitor cu touchscreen
- Suport pentru cititor de coduri de bare
- Interogarea bazei de date a produselor utilizând:
- coduri de bare (scris sau scanat)
- coduri interne (PLU)
- denumirea produsului
- Vânzare în urma interogărilor menționate mai sus
- Preluarea automată a cantității din cântare cu interfața de conectare la calculator.
- Multiple forme de plată: numerar, card, tichete, credit
- Rapoarte vânzări (produse, grupe, departamente, categorii, casieri, TVA, forme de plată)
- Raport produse șterse din modulul de vânzare
- Adăugare/Modificare produse (la adăugarea unui produs nou programul interoghează o bază de date pentru a auto-completa denumirea produsului)
- Modul intrări:
- Întocmire notă de intrare și recepție (NIR)
- Adăugarea de furnizor nou se poate realiza prin interogarea bazei de date a ANAF pentru furnizarea informațiilor despre furnizor.
- Încărcarea de produse pentru cântarele cu etichetă (Digi, Aclas, Cas, Metler Toledo)
- Modul facturare – întocmirea facturilor către client
- Modul diverse operații de gestiune:
- Bonuri de consum
- Lista de inventar la o anumită dată
- Întocmirea inventarului faptic
- Etichete de raft în diferite dimensiuni
- Etichete pentru modificările de preț
- Etichete pentru produse fără cod de bare (programul generează coduri de bare pentru aceste produse)
- Modul Rapoarte:
- Fișa de magazine pentru fiecare produs (pe prețuri de achiziție dar și cantitativă)
- Jurnal cumpărări
- Jurnal vânzări
- Rapoarte centralizatoare documente vânzări (facturi, avize, proforme)
- Rapoarte casă de marcat (produse, departamente, grupe, casieri, forme de plată, raport bonuri centralizat, raport bonuri detaliat (fiecare bon în parte), bonuri emise cu cod fiscal)
- Sinteza adaos
- Export date către softuri de contabilitate (Saga, Tigris) – personalizarea se realizează contra cost
- Modul Administrator:
- Gestionare parole utilizatori
- Gestionare acces gestiuni pentru fiecare utilizator
- Gestionare acces formulare pentru fiecare utilizator
- Modul diverse operații de gestiune:
- Transfer intre gestiuni
- Modul încasări clienți
- Modul plați către furnizori (evidenta soldurilor către furnizori)
- Operații cu numerar (dispoziții de plata)
- Modul Raportare:
- Rapoarte centralizatoare bonuri de consum
- Rapoarte centralizatoare pentru transferuri
- Modul date expirării
- Rapoarte de gestiune
- Registru de casa
- Modul comenzi furnizori
Dacă aveți deja o licență de Stoc Manager POS sau Stoc Manager Micro SQL, puteți face cu ușurință upgrade-ul la Stoc Manager PRO pentru a vă bucura de funcționalitate completă, compatibilă cu orice tip de business.
Stoc Manager PRO reprezintă o soluție software completă, dezvoltată de către ABC Soft, ce poate fi adaptata în funcție de nevoile și specificului business-ului, recomandat atât pentru retail cât și pentru activități de producție, putând fi implementat fără probleme în:
magazine & supermarketuri
cafenele & baruri,
restaurante
non-alimentare,
farmacie, librarie
magazine piese, fabrici,
construcții, papetărie etc
Stoc Manager PRO poate rula pe o gamă variată de echipamente hardware, însă pentru a funcționa corespunzător aveți nevoie de un sistem care să dispună de minim următoarele specificații hardware:
- Procesor: Intel sau AMD Dual Core la 2 GHz
- Memorie RAM: 2 GB DDR2/DDR3 (preferabil 4 GB)
- Spațiu de stocare: 64 GB HDD (preferabil SSD)
- 4 porturi USB 2.0
- 1 port Serial (preferabil mai multe)
- Sistem de operare: Windows 7, Windows 8 sau Windows 10
- Conexiune stabilă la internet (pentru versiunea online și asistență)